My Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Little Arissa First Birthday

Lilypie Second Birthday tickers

My Pregnancy

Lilypie Maternity tickers

Sunday, October 12, 2008

Now, I am..?

Aku merasa perasaan rindu yang mengcengkam..Aku menjadi penghitung waktu yang paling hebat..Aku tak pernah gagal mengalirkan air mata..Aku sentiasa mengeluh dengan nasib sendiri..Kenapa takdirku begini..

Semalam aku keseorangan..Bosan teramat sangat..Aku tengok tv sambil makan aiskrim..Masa tu ada cerita kelakar..Ntah kenapa air mata ku mengalir secara tiba2..Kelakarkan? Aku boleh menangis sambil tgk cerita lawak..

Aku tahu, sekali kita izinkan perasaan tidak enak itu muncul dalam jiwa kita, ianya akan terus bertakhta. Tidak terlalu kasar kalo aku katakan itu juga satu senjata syaitan untuk melemahkan umat Muhammad s.a.w.kesakitan, kepedihan, kerinduan, kesedihan serta apa jua masalah jiwa yang membelenggu aku sekarang pasti ada ubat dan penawarnya.

Sekarang, aku hanya inginkan ketenangan..

Shira,Tabahkan hati ye, carilah ketenangan.Lagi cepat stabil, lagi bagus.Sebab menghitung hari tu bukan seronokpun.Tambah kalo jumlah hari yang masih berbaki tu banyak lagi.Senak woo!Lagipun, jarak yang memisahkan tu teramatla jauh.Jadi, pertahanan dalaman teramatla penting.

No comments: