My Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Little Arissa First Birthday

Lilypie Second Birthday tickers

My Pregnancy

Lilypie Maternity tickers

Tuesday, December 30, 2008

Excident lagi..

On the way ke KL. From wedding najmi.Masa tu berhenti solat subuh di highway PLUS IPOH.Pagi tu aku dapat mesej dari abg,

“Abg kena excident kat cherating”

Terkejut jugak aku. Takkan abg nak bergurau plak benda2 mcm ni.Aku cuba call byk kali, tapi tidak berjawab.Lastly, kawan abg En Kamro yg jawab call.Dia ckp mmg abg kena excident di kemaman.Teruk jugak.Arhg sudah, air mata aku dah bergenang.Baru semalam bergaduh dgn abg. Aku mintak putus dgn dia jika mak abg still xleh terima aku.Aku takut sbb tu yang menyebabkan abg excident.Kalau jadi apa2 kat abg, aku tak dapat nak maafkan diriku.


Tapi terharu jugak aku. Sebab dalam keadaan abg yang tengah parah tu, sempat lagi dia sms aku bagitau dia excident sebelum dia pengsan. Kalau tidak mesti lambat aku tahu. Syukur lah abg dah selamat.

Bila tengok keadaan kereta ni, cuba korang bayangkan keadaan orang dalam kereta ni macam mana?


Mengikut cakap Polis di situ, 2 3 hari sebelum abg excident. Ada 1 kemalangan maut berlaku di tempat yang sama. Kebanyakan kemalangan yang berlaku di situ, semuanya kemalangan maut. Alhamdulillah. Nasib baik abg selamat. Bersyukur tidak terhingga kepada Allah yang Maha Berkuasa.

No comments: