My Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Little Arissa First Birthday

Lilypie Second Birthday tickers

My Pregnancy

Lilypie Maternity tickers

Sunday, December 4, 2011

Mak Tok dan Cucunya

Arissa beruntung.
Dari mula arissa lahir sampai sekarang, maktok ada jaga Arissa.
Kasih sayang yang tidak berbelah bagi..
Cuba kalau aku hantar arissa di Pusat Asuhan Bayi.
Oh tidak, x dapat dibayangkan.
Baik aku berhenti kerja je kan.
Jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada mak.
Yang sudi berpenat lelah menjaga Arissa.
Kadang2 tak tidur malam sama2 tgk arissa yg suka nangis ni.
Kadang2 aku rasa bersalah jugak, dah la kena jaga aku masa kecik.
Dah tua2, kena jaga cucu pulak.
Walaupun sejuta kebaikan yg aku buat.
Namun, budimu tidak mungkin dapat ku balas.
I love u mak..

2 comments:

Syai Zulkifli said...

dah besar dh anak shira. xberkesempatan nk jumpe. bukan main lg rambut Arissa ;)

shira said...

Thanks Syai..
Congrats for ur little cute baby..
Shira pun x bkesempatn nak tgk baby comel syai.. Nti ada masa, ktorg dtg satu ofis..hehee..