My Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Little Arissa First Birthday

Lilypie Second Birthday tickers

My Pregnancy

Lilypie Maternity tickers

Monday, November 27, 2006

Yoga

Hahaa..smlm tiba2 lak rasa nak buat yoga. Tu
pun sbb ofismate aku beria2 ajak aku ikut dia
buat yoga. Dia la jd instructor aku. Aku ingat
yoga ni satu senaman yg memboringkan. Mana x
nya.. Asyik duduk je mcm org sdg btafakur.
Mgkin hanya utk ketenangan fikiran saje.
Tp sbnrnya anggapan aku tu silap. First time
aku buat yoga aku rasa best sgt. Boleh mandi
peluh jgk la dibuatnya. Aku suka sbb exercise
dia slow je. X meletihkan lgsg. Tp boleh
buatkan kita berpeluh. Mmg best la. Syok sgt.

Yg bagusnye yoga ni, dia blh shape body kita
spy lg cantik..hahaa.. Tgk la nanti, body aku
cantik x? Tp aku buat yoga bkn utk cantikkan
body.. Sbb aku rasa body aku dah cukup
cantik(perasan je lebih ;-P) Tp yoga sdikit
sbyk blh bg ktenangan pd aku. Aku blh mlupakan
masalah buat sketika.

Lepas ni aku nak buat yoga yg guna gym ball
lak. Mesti lg menarik. Tp aritu aku cari kat
fitness center dah sold out lak.. Rajin btul
org brunei buat exercise sampai habis bola tu.
Nampaknya blk msia la baru bleh buat.

No comments: