My Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Little Arissa First Birthday

Lilypie Second Birthday tickers

My Pregnancy

Lilypie Maternity tickers

Saturday, November 25, 2006

Miri..

Bestnye hari ni aku dan team aku akan makan angin di miri.. Akhirnya kluar gak dr Brunei.. Tp motif utama kami ke sana utk cop passport. Stiap 14hari aku skali aku kena cop pasport. Slalunya kami akan cop di KL(Kuala Lurah) jer.

Yg plg bestnya, aku blh buat pgilan lama2 dgn buah hati aku. Ye la, klu nak buat pgilan dr Brunei sgt mahal. Roaming mmg mahal gila. Bygkan seminit RM3. Klu baru 10 minit dah RM30 habis. Skali msg je dah RM2. Sbb tu la aku akan mgunakan pluang ni utk bercakap lama2 dgn dia. Tp dia mesti busy dgn konvo dia esok hari. Apa pun ini shj cara utk aku melepaskan rinduku pdnya. Mmg rindu sgt2.

Sepanjang perjalanan aku asyik fikirkan dia. Suara2 dia tergiang2 di telingaku. Saat2 manis aku dgn dia bermain2 difikiranku. Mmg aku rindukan dia. Rindu sgt2..

No comments: