My Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Little Arissa First Birthday

Lilypie Second Birthday tickers

My Pregnancy

Lilypie Maternity tickers

Thursday, June 11, 2009

Subuh bersama Faizal Tahir

Pukul 12 malam, aku set alarm handphone.Aku tetapkan masa pada pukul 5.10 am untuk solat subuh. Tetapi, pukul 6.05 am aku sudah pun terjaga. Aku terus ke bilik air. Ambil wuduk dan terus solat subuh. Semasa rakaat kedua, sewaktu membaca tahiyat akhir, tiba-tiba suara Faizal Tahir mula berlagu.

Handphone:
coba kau dengar
coba kau coba
diam bila ku coba
tuk berbicara dengan kamu
pernahkah kau adabila ku perlu
tuk meluahkan rasa hati
dan bila kau bersuara
setia ku mendengar
agar tenang kau merasa

Aduh, mula tidak khusyuk. Macam mana boleh lupa nak matikan alarm tadi? Sudah tahiyat akhir ni. Ish, lain kali aku kena set bunyi alarm orang mengaji al-quran. Baru afdal.

No comments: