My Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Little Arissa First Birthday

Lilypie Second Birthday tickers

My Pregnancy

Lilypie Maternity tickers

Thursday, September 18, 2008

Pindah Johor

Dapat msg from my sister,

“Lepas raya ni akak kena pindah Johor.”

Terus mood aku bertukar pada skala kesedihan. Aku pun tak tahu kenapa aku mesti sedih. Bukannya jauh sangat pun johor tu. Bukannya pindah overseas pun..hehee…

But I’m just thinking. After this, aku dah takder tempat untuk transit dari KL ke Kulim seperti kebiasaannya. Selalunya, Lumut menjadi tempat persinggahan aku sebelum balik Kulim. Boleh la aku bermain-main with my niece yg cute tu dan bercerita panjang dgn my sis.

Itu tidak apa-apa sangat. Tapi yang buat aku sikit terkilan, mak aku tak sempat nak gi umah akak kat Lumut. Kesian adik-adikku, Adam dan Amelia. Diorg teringin sangat nak pergi Lumut. Tapi tak kesampaian..huhuu.. Takper la Adam, nanti akak Shirah bawak Adam gi Kota Tinggi. Lagi best dari Lumut. Selama ini bukan aku taknak bawak diorg. Tapi budget takder..hehee.. Al-maklum la, aku ni banyak sgt komitmen. Rumah, family..huhuu..

I miss u my niece… Adriana Safina..

No comments: